ПОВІДОМЛЕННЯ щодо підвищення заходів безпеки судноплавства

15 Дек

На основании предварительной информации о гибели т/х «Волго-Балт 199» Государственная инспекция по безопасности на морском и речном транспорте (Укрморречинспекция) 07.12.2012 опубликовала свою рекомендацию “Извещения относительно повышения мер безопасности судоходства в связи с аварийным происшествием т/х «Волго-Балт 199». Упомянутые извещения сопровождаются комментариями специалистов. Ниже приводим упомянутые извещения полностью и комментарии к ним.

На підставі попереднього вивчення інформації про загибель т/х «Волго-Балт 199» для урахування у роботі суб’єктів та об’єктів управління національної системи управління безпекою Державна інспекція України з безпеки на морському та річковому транспорті наголошує на таких запобіжних заходах:

  1. Українським судноплавним компаніям, капітанам суден під прапором України:

1.1. Запровадити процедуру інформаційного берегового супроводу  суден, які мають експлуатаційні обмеження щодо районів та умов плавання, відповідно до вимог класифікаційного товариства, при плаванні у штормових умовах, враховуючи вимоги з питань управління ризиками, затверджені Резолюцією ІМО А.1022(26) , яка набула чинності з 01.07.2010 року;

1.2. Забезпечити капітанам суден можливість реалізації надзвичайних повноважень щодо прийняття рішень з питань безпеки судноплавства;

1.3. При розрахунку остійності суден обов’язково здійснювати розрахунок поздовжньої міцності, згинальних моментів на підставі актуалізованої Інформації про остійність суден;

1.4. Навантаження суден виконувати відповідно до затверджених технічних (технологічних) умов та суднових планів завантаження;

1.5. У разі перевезення небезпечних вантажів (у тому числі вугілля) забезпечити у повному обсязі наявність на судні обов’язкової інформації про вантаж відповідно до Кодексів ІМО про безпечне перевезення вантажів морем;

1.6. Забезпечити експлуатацію суден відповідно до вимог Міжнародної конвенції про вантажну марку, виключаючи випадки перевантаження суден, під особисту відповідальність перших керівників судноплавних компаній, капітанів суден, начальників порту, відповідно до підпункту 5.3.8. пункту 5 Положення про систему управління безпекою судноплавства на морському та річковому транспорті, затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 20.11.2003 № 904, зареєстрованим в Мін’юсті 19.12.2003 за № 1193/8514;

1.7. Планування рейсу виконувати у повній відповідності до вимог Резолюції ІМО А.893(21), бюлетень резолюцій ІМО № 14;

1.8. Урахувати у роботі вимоги Регламенту Європейського Парламенту (ЄС) № 336/2006 від 15.02.2006 року щодо імплементації Міжнародного Кодексу управління безпекою;

2. Інспекціям Державного портового нагляду:

2.1. До суден віком понад 15 років застосовувати Директиви 2009/15/ЄС, 2009/16/ЄС щодо врахування ступенів ризику відповідно до Нового інспекторського режиму Паризького Меморандуму, а саме:

– надану інформацію про опрацювання маршруту переходу перевіряти на відповідність до вимог Резолюції ІМО А.893(21), бюлетень резолюцій ІМО № 14 та з урахуванням експлуатаційних обмежень, встановлених класифікаційними товариствами;

– розрахунок остійності суден перевіряти на відповідність актуалізованої Інформації про остійність;

– вимагати розрахунок відношення фактичного згинального моменту до допустимого, відношення фактичного навантаження на 1 кв. м до допустимого.

2.2. Посилити контроль за дотриманням вимог Міжнародної конвенції «Про вантажну марку», особливо у випадках змін до вантажної марки з моменту побудови судна.

2.3. Забезпечити дотримання вимог навантаження та перевезення відповідно до інформації про вантаж на підставі Кодексів ІМО про безпечне перевезення вантажів морем, Міжнародних Правил перевезення небезпечних вантажів морем.

2.4. Забезпечити процедуру підтвердження відповідності дійсних характеристик вантажу, заявленому відповідно до наданих документів.

2.5. У разі зміни понад 25% екіпажу судна забезпечувати перед виходом у море проведення інструктажу та тренування відповідно до Розкладу за тривогами.

Деныс Просек · Работает в Адвокат

Мне вот интересно, подобное “уведомление” как регламентировано Положением об Укрморречинспекции и ст 19 Конституции Украины? В положении нет полномочий принимать “уведомления” обязательные для выполнения юридическими и физическими лицами. Если указанные выше требования приняты Укрморречинспекцией в форме приказа, то прошу ОПУБЛИКОВАТЬ данный приказ, с указанием регистрации его в Минюсте.

Sergiy Gorchakov · Одесса

Так вот и я про то же, что отмечает уважаемый Denys Prosec ! Что это за акт такой?

Источник: http://www.sismit.gov.ua/povidomlennya-shhodo-pidvyshhennya-zakhodiv-bezpeky-sudnoplavstva-.aspx

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *